EN

کنسرت ناصر چشم آذر

ارکستر ایستگاه در سال‌های 1395 و 1396 با همراهی زنده‌یاد استاد ناصر چشم آذر در تالار وحدت اجراهایی به‌یادماندنی به روی صحنه برد. استاد ناصر چشم آذر به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین آهنگسازهای دوران موسیقی معاصر ایران با کارنامه درخشانی که از خود به‌جای گذاشتند تا ابد در تاریخ موسیقی ایرانی ماندگار خواهند بود. خالق ترانه‌های ماندگار در بین ایرانیان، با نهایت دقت و ظرافت در اجرای قطعات نقش، شب‌های خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان به یادگار گذاشتند.

ارکستر ایستگاه در همکاری با استاد چشم آذر چندین کنسرت تحت عنوان کنسرت نوستالژی را بر روی صحنه بردند که با گروه نوازندگان و کر همراه بود. تعداد هنرمندان روی صحنه در این اجراها به 90 نفر می‌رسید که جزو مهم‌ترین و ارزنده‌ترین پروژه‌های ارکستر ایستگاه بود. در این کنسرت‌ها خوانندگان میهمانی حضور داشتند که ازجمله‌ می‌توان به اشکان خطیبی و مهدی یغمایی اشاره کرد.

قطعات ناصر چشم آذر هر بار با استقبال بی‌نظیری از سمت مخاطبان مواجه شده و نامی ماندگار در خاطره‌ی مردم این سرزمین است. این مجموعه کنسرت، مروری بر تمام خاطرات و قطعات استاد بوده و سفری به دل تاریخ موسیقیایی است. خالق باران عشق، برای این پروژه حساسیتی دوچندان داشت و برای اجرای درست تمامی قطعات نهایت دقت و ظرافت را به کار می‌بست؛ در ابتدای آشنایی وی با ارکستر بزرگ ایستگاه، از سطح کیفی و توانایی این ارکستر احساس رضایت کرد و با همکاری با ایستگاه چندین کنسرت به‌یادماندنی را بر روی صحنه بردند. 

مجموعه اجرای، «کنسرت نوستالژیک» استقبال بی‌نظیر مردم را در پی داشت و به یکی از باشکوه‌ترین کنسرت‌های تاریخ موسیقی ایران بدل شد. ارکستر ایستگاه به همکاری با زنده‌یاد استاد چشم آذر در مجموعه‌ی کنسرت‌های نوستالژیک تا انتهای سال 96 (زمان حیات ایشان) ادامه داد و گامی مهم در کارنامه‌ی خود برداشت.