EN

کنسرت علی زند وکیلی

کنسرت علی زند وکیلی

یکی از اهداف ارکستر ایستگاه، حضور در کنار موسیقی‌دانان برجسته و صاحب سبک است، هنرمندانی که در دنیای موسیقی نقشی برجسته دارند. کنسرت علی زندوکیلی با همراهی ارکستر ایستگاه در سالن همایش‌های برج میلاد از رویدادهای مهم موسیقی ایران است که در آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

کنسرت علی زندوکیلی با همراهی ارکستر ایستگاه در تاریخ ۲۰، ۲۱ و ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۲ در دو سانس برنامه‌ریزی شده بود که به علت استقبال بی‌نظیر مخاطبان موسیقی، شش اجرا برگزار شد.

علی زندوکیلی پس از اجراهای موفق پیشین خود اکنون با همکاری ارکستر ایستگاه تجربه‌ی جدیدی را در کارنامه‌ی هنری خود رقم زد. در سوابق هنری او نقاط درخشانی درزمینه‌ی موسیقی تلفیقی به چشم می‌خورد و در این زمینه جز سرآمدان موسیقی محسوب می‌شود. توانایی بالای زندوکیلی در آواز و شناخت خوب از سبک‌های گوناگون موسیقی باعث شده است تا محبوبیت زیادی را در بین مخاطبان موسیقی کسب کند.

ارکستر ایستگاه

مهدی نوروزی، بنیان‌گذار و مدیرعامل ارکستر ایستگاه: همکاری ارکستر ایستگاه و علی زندوکیلی افق روشنی را در مسیر هر دو ایجاد کرده و ماحصل این همکاری، رویدادی مهم در سپهر موسیقی ایران است. این پروژه به دلیل داشتن دیدگاه مشترک ایستگاه، کیفیت کار بالای ایشان و نگاه مشترک هنری، پروژه موفقی برای ایستگاه بود.

دورنمای ارکستر ایستگاه به این کنسرت شروع مسیری تازه در دنیای موسیقی ایران و حضور در کنار هنرمندان مطرح و خوش آتیه کشور است تا بتواند رسالت هنری خود را که اعتلای فرهنگ ایران در سطح جهانی است را به نحو احسن انجام دهد.