EN

تئاتر موزیکال عروس مردگان

تئاتر موزیکال عروس مردگان، اقتباسی از یکی از آثار مهم و فانتزی اجرایی بود که ارکستر ایستگاه بخش موسیقی آن را برعهده داشت. ۲۰ شب در سالن اسپیناس پالاس یکی از تجربیات مهم ایستگاه را رقم زد. این نمایش در سال 13۹۸ به روی صحنه رفت و نقطه‌ی آغازی بر فعالیت مجموعه‌ی ایستگاه بر دنیای نمایش موزیکال بود.

در این نمایش موزیکال، بازیگرانی همچون، نیکی کریمی، امیر جعفری، نازنین بیاتی، شقایق دهقان، میلاد کی‌مرام و لیندا کیانی ایفای نقش کردند.

عروس مردگان، انیمیشنی ساخته‌ی تیم برتون و مایک جانسون است. داستان این انیمیشن تضاد مابین دنیای زنده‌ها و ارواح می‌باشد که دنیای زند‌ه‌ها بی‌روح، خاکستری و غمبار و پر از مریضی است و در عوض دنیای مردگان، سرزنده و شاد است. این انیمیشن بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفت و اقتباس تئاتری از آن بسیار مورد پسند هنردوستان است.

موسیقی این نمایش موزیکال متشکل از بهترین نوازندگان ایران بود که در بخش سازهای زهی، کوبه‌ای و بادی بودند. ارکستر ایستگاه در تمام این ۲۰ شب اجرایی درخشان به‌گواه منتقدین و رسانه‌ها از خود به‌جا گذاشت و تئاتر عروس مردگان نیز به یکی از موفق‌ترین تئاترهای موزیکال ایران بدل شد.