EN

تئاتر موزیکال مری پاپینز

تئاتر موزیکال مری پاپینز

مری‌پاپینز نمایشی موزیکال است که در سال ۱۳۹۸ با مشارکت ارکستر ایستگاه شکل گرفت. در این نمایش موزیکال،  ارکستر ایستگاه پس از تجربه‌ی عروس مردگان گامی بزرگ در راستای فعالیت خود در بخش نمایش برداشت. ارکستر ایستگاه برای بخش موسیقی در این بخش حضور رهبر ارکستر پروفسور منوچهر صهبایی رو به همراه خود داشت.

“مری پاپینز” فیلمی موزیکال و فانتزی است که در سال ۱۹۶۴ توسط والت دیزنی ساخته شد. این فیلم بر اساس مجموعه کتاب‌های مری پاپینز ساخته شده است. فیلم در استودیوی والت دیزنی در کالیفرنیا فیلمبرداری شد و در اکران اولیه خود ۴۴ میلیون دلار درآمد داشت.

این اجرا به طول ۵۰ شب ادامه داشت و بخش موسیقی وسیع آن شامل، زهی، بادی، کوبه‌ای و گروه کر بود. مدیریت، تمرین‌ها و آمادگی صحنه‌ای از مهم‌ترین پیچیدگی‌های این پروژه بودند.

ارکستر ایستگاه با موفقیت در این تجربه‌ی پرچالش ظاهر شد و نظر تمامی منتقدین را به نظم، کیفیت و دقت خود جلب کرد. از سوی دیگر مشارکت ارکستر ایستگاه در شکل گیری و روی صحنه‌ رفتن تئاتر موزیکال مری‌پاپینز به اهداف مجموعه‌ی ایستگاه افقی نو بخشید که نوید بخش تجربیات بیشتر و مستقل در زمینه‌ی نمایش شد.